מאמרים
 
 
מהותו של מיתוג

מהותו של מיתוג

מיתוג בשבילי הוא דווקא עניין רוחני ורגשי.

הצלחת עסק לעיתים נתמכת במיתוג נכון ולעיתים התנהלות נכונה של העסק עצמו הופכת את "המותג" למוצלח.

בכל מקרה המיתוג הוא תהליך שיווקי שלם ומורכב ומייחסים לו חשיבות גבוהה במיקוד וגיבוש העסק והאון האנושי האחראי עליו, תוך שימת דגש על יכולתו לחבר אליו לקוחות מרוצים וחוזרים.

למיתוג יש כוח להנחיל חוויה עוד בטרם נרכש. הוא מביא לאותה תחושת ההזדהות וזהות בכל פעם שנחשפים אליו מחדש במדיות השונות. אם תחושת החיבור נוצרה מחווית רכישה חיובית (טעם, ריח, מחיר, עלות תועלת, שירות נהדר וכדומה) המותג נשמר בתודעת הצרכן/לקוח ומביא לרכישה חוזרת ולעיתים בלעדית למוצר/שרות מסוים שוב ושוב מאותה חברה שהשיקה ובנתה אותו, עובדה מוחלטת לשימור יוקרה, רווח ואיכות.

אנו עוסקים בחלקו הויזואלי, אותו יש לעצב ולכוון היטב ולקחת בחשבון החלטות שיווקיות על מנת למנף את כוחו ולשדר את המסרים לו יועד באופן יציב ולטווח ארוך. המיתוג כולל בבסיסו:

  • איסוף/קבלת מידע יסודי אודות העסק/המוצר אותו ממתגים
  • בדיקת תקציב בהתאם לתכנית האסטרטגית הכוללת
  • עיצוב לוגו תוך חשיבה שיווקית והבנה עמוקה של שיווק העסק/המוצר
  • קבלת החלטות על היקף המיתוג: שילוב הלוגו בניירת, אתר האינטרנט, פייסבוק, אריזות וכדומה
  • הרכבת המיתוג – בניית קו מנחה (גריד) לכל הקשור במותג הספציפי מאריזות, מודעות פרסום, בניית אתר ממותג ועד שילוט, תערוכות ועיצוב בית העסק